Nemokamas pristatymas

Nemokamas pristatymas Lietuvoje nuo 50 €

Prekių grąžinimo garantija

Užtikriname aukščiausią prekių kokybę

100% saugus apmokėjimas

Mes naudojame tik saugius apmokėjimo būdus

Užsakymas ir apmokėjimas

 

Ar man reikia paskyros, kad galėčiau pateikti užsakymą?

Ne, jums nereikia paskyros, kad galėtumėte pateikti užsakymą, tačiau ją sukūrus, kitą kartą perkant nereikia įvesti visos informacijos. Susikūrę paskyrą taip pat matysite užsakymų istoriją, kas palengvins pakartotinius užsakymus.

 

Ar galima Jūsų prekes įsigyti gyvai?

Mūsų prekes galite įsigyti tik elektroninėje parduotuvėje www.marsoskonis.lt 

Kaip galiu atsiskaityti už prekes elektroninėje parduotuvėje?

Marsoskonis.lt elektroninėje parduotuvėje galite atsiskaityti: elektronine bankininkyste, mokėdami pavedimu, grynaisiais pinigais ir kreditine kortele pristatymo metu (+3 Euro prie užsakymo sumos).

 

Kaip sužinoti ar mano užsakymas gautas ir įvykdytas sėkmingai?

Sėkmingai apmokėjus užsakymą gausite užsakymo patvirtinimą elektroniniu paštu, kurį nurodėte pateikdami užsakymą.

Pristatymas ir siuntimas

 

Ar galiu pakeisti užsakymo adresą?

Jeigu suklydote įvesdami pristatymo adresą arba norite jį pakeisti, susisiekite su Marso skonio komanda, telefonu +370 693 43 222 arba elektroniniu paštu info@marsoskonis.lt, nurodydami užsakymo numerį bei informaciją kurią norite pakeisti. Užsakymo adresą galėsime pakeisti tik tuo atveju jeigu prekė dar nėra išsiųsta.

Rekomenduojame adreso pakeitimo užklausą pateikti per 24 valandas nuo užsakymo patvirtinimo.

 

Kokia yra pristatymo kaina?

Pristatymo kaina į Omnivos paštomatą yra 2.49 €, pristatymas į namus 4.99 €. Užsakius prekių už 50.00 € ir daugiau taikomas nemokamas prekių pristatymas.

 

Ar pristato prekes užsienyje?

Norint užsakymą pristatyti į kitą šalį, susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@marsoskonis.lt

 

Ką daryti gavus ne užsakytas prekes?

Gavus prekes rekomenduojame palyginti su užsakytu prekių krepšeliu. Jeigu manote, kad gavote ne tą prekę arba jūsų užsakyme trūksta prekių, susiekite su Marso skonio komanda per 14 dienų nuo gavimo dienos, elektroniniu paštu info@marsoskonis.lt, arba telefonu +370 693 43 222, nurodydami užsakymo numerį.

Prekių grąžinimas

Tuo atveju, jeigu prekė (-ės) yra nekokybiška (-os), Pirkėjas privalo apie tai informuoti www.marsoskonis.lt atstovus per 48 valandas nuo prekės gavimo laiko. Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti el. paštu info@marsoskonis.lt arba telefonu +370 693 43 222

Gražinamos prekės privalo būti originalioje pakuotėje kartu su gautais prekės dokumentais. Prieš grąžinant prekes pirkėjas privalo susisiekti su pardavėju nurodytu telefonu +370 693 43 222 arba el. paštu info@marsoskonis.lt.

Už grąžinamos prekės supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas neprivalo priimti grąžinamos prekės.

Pardavėjas netinkamos kokybės prekę parsisiunčia ir pakeičia į tinkamos kokybes prekę savo lėšomis arba grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekę.

Tuo atveju jeigu pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai už netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo, su toliau nurodyta grąžinimo formos informacija: vardas, pavardė, užsakymo numeris, prekės pavadinimas bei kiekis taip pat grąžinimo priežastį. Pinigai Pirkėjui yra grąžinami per 14 darbo dienų nuo pateikto Pirkėjo prašymo (elektroniniu paštu) atgal į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekes.

Visais be išimties grąžinimo atvejais, Pirkėjas privalo kreiptis nurodytais elektroninės parduotuvės kontaktais. Vykdyti grąžinimą Pirkėjas gali tik gavęs patvirtinimą iš elektroninės parduotuvės atsakingo darbuotojo.

Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, išskyrus jeigu numatyta, kad Prekės negali būti grąžinamos (negrąžinamų kokybiškų prekių sąrašo dalis yra numatyta šiose taisyklėse toliau.)

Negrąžinamos prekės

Pagal mažmeninės prekybos taisyklių 15 punktą numatoma, kad tinkamos kokybės maisto prekės yra nekeičiamos ir negrąžinamos.

Pagal mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktą numatoma, negrąžinamų prekių sąrašas (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos gavus raštišką sutikimą iš Pardavėjo.

Su aukščiau minėtomis taisyklėmis galite susipažinti paspaudę šią nuorodą

Įsigyjant prekes nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2–oji dalis. Prekės būdamos tinkamos kokybės ir įsigytos nuotoliniu būdu negrąžinamos:

  • greitai gendančios prekės (maisto produktai);
  • išpakuotos asmens higienos prekės;
  • pagal individualų užsakymą ir išmatavimus pagamintos prekės;
  • kita (su visu negrąžinamų Prekių sąrašu galite susipažinti paspaudę šią nuorodą